kära dagbok - 241110

idag är det onsdag och en låång skoldag. - slutade 17.20! och efter det skulle man cykla hem försökandes att inte halka på vissa hala isfläckar här och där och i det dystra tunga mörkret.. gud va tråkig november är alltså. längtar till julafton och den mysiga december, det är föressten julafton om en månad idag :) kanske inte något ni tänkt på. men tiden går otrooligt snabbt. jag kommer ihåg lucian förra året när vi hade lussetåg i kyrkan , och nu övas redan nästa in. känns som det var igår, men nej! ett år sen! så frågan är tar ni vara på eran tid?

du måste kunna släppa de som är fel, för att kunna hitta de som är rätt

det har jag lärt mig nu. vill ni veta hur ? det är en lång historia.. så den tillängas nästa inlägg tror jag..
see ya soon.


xoxo okänd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0