welcome into my world.

231110
jaaaaha, nu har ja skaffat blogg. men det kommer bli mer som en dagbok!
ska försöka skriva varje dag, i promise :) hehe.
 jag kommer skriva om vad jag gör,vad jag vill göra, mina drömmar och allt det där som har hänt men som man inte ville skulle hända.. även om mina tankar och ja, allt som ploppar upp i huvudet. & tack för att ni läser! kommentera gärna eller e-posta woopsine_hotmail.com. I wanna know what you think., ni vet ;)

xoxo okänd

PS: namnet rakkastaa är finskt och betyder älskar, varför jag valde finskt är först & främst för att jag har en liten del finskt blod i mig som rinner i mina ådror.. men bara en liten. om någon av ens föräldrar är utlänning, är man ju halv utlänning. men eftersom endast min mormor är finskt, antar jag att jag är en kvarts finlänning?
och för det andra så är det svårt att koma på ett bloggnamn, ALLA BRA ÄR JU REDAN UPPTAGNA. jiisses va månnga som bloggar säger jag bara.. så då kom jag tänka på att man kan använda ett annat språk. smart va!?
 & varför jag heter älskar , är för att jag älskar. livet, jordens varelser och allting.. även om det är jävligt svårt ibland.
puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0